קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

מטבל חם סרטנים בבישול איטי

מטבל חם סרטנים בבישול איטי
ניתן להכין את המתכון למטבל חם סרטנים בבישול איטי תוך כשעתיים ו-10 דקות . למנה זו יש 265 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -20 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 11 אוכלים וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית . אם יש לכם גבינת פרמזן, בצל, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 30% . הציון הזה גרוע למדי. נסו מטבל חם סרטנים בבישול איטי , מטבל חם סרטנים בבישול איטי , וטבילת סרטנים חמה בבישול איטי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ב-1-1/2-Qt. בישול איטי, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מערבבים פנימה סרטן. מכסים ומבשלים על נמוך 2-3 שעות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סרטן ניתן לזווג עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. ה-Taittinger Brut La Francaise עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.