קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

מטבל טאקו עוף

מטבל טאקו עוף
מטבל טאקו עוף לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 248 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 10. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם סלסה עדינה, חזה עוף, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 59%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מטבל טאקו עוף, מטבל טאקו עוף בשכבות, ו מטבל טאקו עוף וצ'ילי חריף.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.