קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות5
מגזין

מטבל ירקות קארי

מטבל ירקות קארי
מטבל ירקות קארי לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ולקטו אובו משרת 14 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 234 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש אבקת קארי, בצל, קטשופ ומיץ לימון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). נסו מטבל ירקות קארי, טמפורה ירקות קארי, ו מעורב ירקות קארי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קולקציית טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.