קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות9
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטנים חם

מטבל סרטנים חם
אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, קרקרים, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו מטבל עוף חם נאשוויל, מטבל סרטן ארטישוק, ו סלט עוף חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את גבינת שמנת, שמנת חמוצה, רוטב חם, תבלין מרתיחים סרטנים, ושום בסיר בינוני עד חלקה; עונה, לפי הטעם, עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
רוטב חריףרוטב חריף
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים את תערובת גבינת שמנת על חום בינוני נמוך עד חם, ערבוב כל הזמן, 2 עד 3 דקות. מקפלים את הסרטן, בצל ירוק, פטרוזיליה ומיץ לימון חם עד מחומם דרך, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
סרטןסרטן
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.