קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות15
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל עוף חלפיניו

מטבל עוף חלפיניו
מטבל עוף חלפיניו דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 123 קלוריות. אם יש לכם עוף במים, מלח מתובל, חלפיניו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה עובד טוב כמו מתאבן. . נסו Jalapeno Chip Crusted Chicken with Jalapeno Ranch, מטבל עוף באפלו, ו מטבל אנצ'ילדה עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את העוף ומלח מתובל במחבת גדולה מעל חום בינוני נמוך; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים את גבינת שמנת ומרק עוף בקערה בטוחה במיקרוגל; לכסות ולחמם במשך 1 דקה במיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
מוסיפים את תערובת העוף וממשיכים לחמם במרווחים של 1 דקות עד הבועות הנוזליות. מערבבים את jalapenos ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Clos Amador Cava Tendre rosé עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.