קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

מטבל פרמזן סרטן חם

מטבל פרמזן סרטן חם
מטבל פרמזן סרטן חם יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון מתאבן hor. מנה אחת מכילה 87 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 40 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן . אם יש לכם בשר סרטנים, גבינת שמנת, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: מטבל סרטן ארטישוק, מטבל גבינת פטה חריף, ו מטבל סרטן חם.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בתבנית אפייה קטנה, מערבבים את הסרטנים, גבינת שמנת, מיונז, גבינת פרמזן, שמנת חמוצה ושום.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בשר סרטניםבשר סרטנים
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים שנחשפו בתנור שחומם מראש 45 דקות, או עד מבעבע משחי קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.