קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

מטבל צ'ילי

מטבל צ'ילי
צ'ילי דיפ הוא הר ד' אובר שמשרת 4. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 343 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן למנה. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, צ'ילי ללא שעועית, גבינת שמנת, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. מתכונים דומים: עבור קרוקפוט עוף ושעועית צ'ילי וגבינת צ' ילי לטבול, מטבל צ'ילי, ו מטבל צ'ילי-גבינה.

הוראות

1
בקערה בינונית ובטוחה למיקרוגל מערבבים גבינת שמנת, צ 'ילי ללא שעועית ועגבניות חתוכות לקוביות עם פלפלי צ' ילה ירוקים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי ללא שעועיתצ ' ילי ללא שעועית
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
גבינת שמנתגבינת שמנת
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
תערובת גבינת שמנת במיקרוגל על דקה 1 גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מוציאים מהמיקרוגל, מערבבים וחוזרים על הפעולה עד שהתערובת חמה ומעורבבת היטב.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.