קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

מטבל צדפות גבינת קוטג'

מטבל צדפות גבינת קוטג'
גבינת קוטג'מטבל צדפות נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 65 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן זול מאוד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם מיץ צדפות, שמנת, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 35%. מתכונים דומים: מטבל גבינה פימנטו, מטבל גבינת פטה חריף, ו סלט גבינת קוטג'עם גבינת פטה ואגוזים.

הוראות

1
בקערת ערבוב, מחית את גבינת קוטג ' עם מזלג עד שהוא חלק וקרם.
מרכיבים שתצטרך
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים את הצדפות, שמנת חמוצה, בצל, מלח, מיץ לימון, מיץ צדפות ופלפל עם גבינת קוטג'. מקררים את התערובת ומאפשרים לה להתקרר במשך 30 דקות, או עד שהיא מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
מיץ לימוןמיץ לימון
מיץ צדפותמיץ צדפות
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פלפלפלפל
צדפותצדפות
בצלבצל
מלחמלח

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.