קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

מטבל צרפתי בישול איטי קל

מטבל צרפתי בישול איטי קל
המתכון מטבל צרפתי בישול איטי קל יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 7 שעות ו-10 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1207 קלוריות, 134 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לך לחנות ותביא בירה, לחמניות, מרק בשר, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו מטבל צרפתי בישול איטי קל, כריכי טבילה צרפתיים קלים לבישול איטי, ו 5-מרכיב איטי מבשל צ'ילי גבינה מטבל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.