קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות32
מגזין

מילוי סנדוויץ' טונה ללא מאיו

מילוי סנדוויץ' טונה ללא מאיו
מילוי סנדוויץ' טונה ללא מאיו לוקח כ -5 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מכילה 118 קלוריות , 20 גרם חלבון ו -3 גרם שומן . תמורת 70 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית משתלמת מאוד. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם טונה לבקור במים, אורגנו, חומוס פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 99% . הציון הזה סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון החזק את סנדוויץ' סלט טונה מאיו , כריך טונה בגריל עם מאיו לימון-צ'ילי , וסנדוויץ ' טונה בגריל עם מאיו לימון-צ'ילי לשניים .

הוראות

1
מערבבים טונה, חומוס, בצל, אורגנו, רוזמרין, פלפל צ'ילי ירוק ופלפל בקערה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
צווארי עוףצווארי עוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

פינו נואר, מרלו ויין רוזה הם הבחירות המובילות שלי לטונה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.