קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

מילקשייק אוראו הטוב ביותר אי פעם!

מילקשייק אוראו הטוב ביותר אי פעם!
מילקשייק אוראו הטוב ביותר אי פעם! יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 2 מנות עם 270 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גלידת שוקולד, עוגיות סנדוויץ ' שוקולד, קצפת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 7 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המשקה הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 30%, וזה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: מילקשייק אוראו, מילקשייק אוראו, ו מילקשייק מנטה אוראו.

הוראות

1
מערבבים גלידת שוקולד, חלב, 2 כפות קצפת, סירופ שוקולד ו -2 עוגיות סנדוויץ ' שוקולד בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה ומקציפה. מחלקים מילקשייק בין שתי כוסות. למעלה כל אחד עם 2 כפות קצפת ועוגיות סנדוויץ ' שוקולד כתוש.
מרכיבים שתצטרך
1 חבילה אישית קליפות טארט גרהם קרקר1 חבילה אישית קליפות טארט גרהם קרקר
גלידת שוקולדגלידת שוקולד
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
לימון גומילימון גומי
אגוז מוסקט טחון, ועוד לקישוטאגוז מוסקט טחון, ועוד לקישוט
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי למילקשייק. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.