קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

מכוער לטבול

מכוער לטבול
מכוער לטבול דורש סביב 5 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 644 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 62 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 4. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-119 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לך תירס, מיונז, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 52%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פאם מכוער לטבול, עוגת שוקולד מכוערת, ו סלט הברווזון המכוער.

הוראות

1
מערבבים בקערה את גבינת השמנת, המיונז, קוביות העגבניות, התירס והבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
מיונזמיונז
עגבנייהעגבנייה
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים מיד או מצננים.

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.