קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות77
מגזין

מכרז סיר איטי וסטייק עגול טעים

מכרז סיר איטי וסטייק עגול טעים
מכרז סיר איטי וסטייק עגול טעים יכול להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 40 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 371 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-342 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. גשו לסופר וקנו גזר, מים, תפוחי אדמה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 10 שעות ו -20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 99%, וזה אדיר. מתכונים דומים: סטייק עגול לבישול איטי, סטייק עגול במכרז, ו סטייק עגול במכרז.

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה, הבצל והגזר בסיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
חותכים סטייק לשש חתיכות, ואז מניחים את הבשר על גבי ירקות. בקערת ערבוב שלבו את תערובת המרק, המרק והמים; יוצקים מעל בקר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מרקמרק
סטייק.סטייק.
מיםמים
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 7 עד 10 שעות.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק עגול עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. פופי מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבשלות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, איסוף פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות האלון הקלויים הצרפתיים. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.