קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

מלפפון קאנו של מוס סלמון

מלפפון קאנו של מוס סלמון
מלפפון קאנו של מוס סלמון נטול גלוטן,, פסקטריאני, קטוגני ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 177 קלוריות. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם גבינת שמנת, קרם פרש, סלמון נורבגי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מלפפון קאנו של מוס סלמון, מלפפון קאנו, ו גזר חומוס מלפפון קאנו.

הוראות

1
במעבד מזון, קוצצים את הסלמון לתוך משחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים גבינת שמנת, מלח ופלפל, וקרם פרש כדי להפוך תערובת רופפת מספיק כדי צינור לתוך סירות מלפפון. לקלף מלפפונים וחצי לאורכו. פרוס מלפפונים לאורכים 2 אינץ'. השתמש מלון baller כדי לגרוף את המלפפון כדי להפוך לצורות קאנו קטנות. תערובת סלמון כפית לתוך שקית מאפה מצויד עם קצה כוכב, ותערובת צינור לתוך כל מלפפון " קאנו."למעלה עם כמות קטנה של אננס.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.