קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

מנגו לאסי (21 יום פלא דיאטה: יום 3 )

מנגו לאסי (21 יום פלא דיאטה: יום 3 )
מנגו לאסי (דיאטת פלא 21 יום: יום 3 ) עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 151 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה עובד טוב כמו משקה זול. גשו לסופר וקנו חלב חמאה, מיץ ליים, חלב דל שומן, יוגורט דל שומן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. נסו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s, התחל את היום שלך עם שייק בננה בריא, ו סלט ביצים קל פחמימות ויום אחד בחזרה על Keto (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.