קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

מנגל מיסו עוף

מנגל מיסו עוף
עוף מיסו לברביקיו עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 48 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 482 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 6 . 37 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הוא די יקר מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. אם יש לכם שמן שומשום, חצאי חזה עוף, רוטב סויה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו -40 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 75%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: בית ספר לבישול: מיסו ראמן עם עוף מזוגג מיסו, פטריות אנוקי ושימג'י, מרינדת העוף הטובה ביותר לברביקיו, ו עוף צ'דר מנגל.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את משחת המיסו, הבירה, רוטב הסויה, הסוכר, שמן השומשום ופלפל הקאיין. מערבבים עד שהמיסו והסוכר מומסים לחלוטין. מניחים בצד 1/2 כוס מהרוטב לצלייה במהלך הצלייה. לטבול את העוף במרינדה הנותרת, לכסות קערה, לקרר לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מיסומיסו
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
סוכרסוכר
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
משמנים קלות את גריל הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מוציאים את העוף מהמרינדה ומשליכים את המרינדה. צולים עוף במשך 6 עד 8 דקות לכל צד, צולים במהלך הדקות האחרונות עם הרוטב השמור. העוף נעשה כאשר זה מיצים לרוץ ברור.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל