קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

מנות מזון & אמנון & קיץ ירקות

מנות מזון & אמנון & קיץ ירקות
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים הר ד ' אובר, אז תנו הזדמנות ל מזון אמנון ים & מנות ירקות בקיץ. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 177 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם זיתים, דלעת קיץ, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 71%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אמנון & מנות ירקות קיץ, אמנון & מנות ירקות קיץ, ו אמנון לימוני וחבילות ירקות מעל אורז.

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

אמנון בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריגיו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. טווח חוף קליסטה פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
רכס חוף קליסטה פינו נואר
רכס חוף קליסטה פינו נואר
טווח חוף קליסטה 2012 פינו נואר הוא בצבע אדום אודם עמוק עם ארומטים של דובדבנים מיובשים, עלי כותרת של ורדים, סגול ופולי קפה קלויים. ריבס, דובדבן ותווים של חמוציות זורמים דרך החיך לגימור מאוזן וארוך של פירות כהים מעורבים ותה שחור.