קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

מעורב תפוחי אדמה אדום

מעורב תפוחי אדמה אדום
מעורב תפוחי אדמה אדום הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו עם 6 מנות. מנה אחת מכילה 189 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . תמורת 59 סנט למנה , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם שן שום, בצל, פטרוזיליה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב בתור תוספת זולה מאוד. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 44% , וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו תערובת תפוחי אדמה אדומה , אם יש לכם תירס ופלפל אדום , ותערובת שעועית פלפל אדום .

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית ממיסים חמאה.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים תפוחי אדמה וגזר; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
3
מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים היטב. מנמיכים את החום לבינוני-נמוך. מכסים ומבשלים במשך 10-15 דקות או עד שהירקות רכים, תוך ערבוב כל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום