קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

מקלות לחם חמאת כמהין פרושוטו

מקלות לחם חמאת כמהין פרושוטו
פרושוטו כמהין חמאה מקלות לחם יכול להיות רק ההר ד ' אובר אתה מחפש. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 256 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. לכו לחנות ואספו עלי פטרוזיליה, מלח ופלפל, פרמזן ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מקלות לחם פרושוטו, מקלות לחם עטופים בפרושוטו, ו מלון עטוף בפרושוטו ומקלות לחם.

הוראות

1
מערבבים פטרוזיליה, עירית, מלח ופלפל לבן עם חמאה מרוככת ושמן כמהין, ואז מורחים על צלחת שטוחה. טובלים כל מקל לחם בתערובת חמאה כך ש-3/4 מהמקל מכוסה כדי להחזיק את הפרושוטו במקום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
שמן כמהיןשמן כמהין
פרושוטופרושוטו
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
מגלגלים פנימה פרמזן, ואז עוטפים פרוסת פרושוטו על אורך 3/4 החמאה של כל מקל, ומשאירים קצה מקל יבש לאורחים להגיש את עצמם.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מקלות לחם עובדים ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%