קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

מקרוני וגבינה בכיריים

מקרוני וגבינה בכיריים
מתכון מקרוני וגבינה יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך סביב 25 דקות. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 6 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 409 קלוריות. גשו לסופר וקנו חמאה, פפריקה, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 37%, המנה הזו לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: מקרוני וגבינה בכיריים, מקרוני וגבינה בכיריים, ו שלושה מקרוני כיריים גבינה.

הוראות

1
מבשלים מקרוני לפי הוראות החבילה. בינתיים, בסיר גדול, ממיסים חמאה על אש בינונית. מערבבים פנימה קמח, מלח ופלפל עד לקבלת תערובת חלקה; מקציפים חלב בהדרגה. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות יותר או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מקרונימקרוני
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
מערבבים גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
3
מסננים מקרוני; מוסיפים לרוטב גבינה ומערבבים לציפוי. אם תרצה, מפזרים פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
מקרונימקרוני
פפריקהפפריקה

יין מומלץ: Lambrusco, ריזלינג, Chenin Blanc

למברוסקו, ריזלינג ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי למקרוני וגבינה. עם מק וגבינה עשירים וגבינים תרצו לנקות את החיך במשהו פריך וחומצי. אנו ממליצים על שנין בלאן, ריזלינג או למברוסקו יבש אם יש לך מצב רוח לאדום. אלפרדו ברטולני רוזדום למברוסקו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
אלפרדו ברטולני רוז למברוסקו
אלפרדו ברטולני רוז למברוסקו
למברוסקו יבש עם צבע דובדבן אדום בהיר. עדין ועדין, יש לו ניחוח ריחני ושילוב נפלא של פירות וחומציות. המאפיינים שלו הופכים את היין הזה למתאים למתחילים, כמו גם למנות ראשונות ושניות.