קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

מרטיני וניל קרמל

מרטיני וניל קרמל
מתכון קרמל וניל מרטיני יכול להתבצע בערך 5 דקות. מנה אחת מכילה 344 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את המשקה הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם אמרטו, ליקר קרם אירי בטעם קרמל, קוביות קרח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). רוטב וניל-קרמל, תירס קרמל וניל, ו ג'לטו קרמל וניל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
ממלאים כוס ערבוב או כוס שלושה רבעים מלאים בקרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
מוסיפים את האמרטו, ליקר השמנת האירית והוודקה; מערבבים עד שנוצר עיבוי מחוץ לזכוכית.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קרםליקר קרם
ליקר Amarettoליקר Amaretto
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
3
מזלפים סירופ שוקולד בחלק הפנימי של שתי כוסות קוקטייל צוננות אם רוצים. מסננים תערובת אמרטו לכוסות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
ליקר Amarettoליקר Amaretto
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. ג ' יי לוהר אסטייטס ביי ערפל ריזלינג לבן עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
ג ' יי לוהר אסטייטס ביי מיסט ריזלינג לבן
ג ' יי לוהר אסטייטס ביי מיסט ריזלינג לבן
בצבע קש חיוור, ריזלינג הלבן של ערפל המפרץ שלנו יש ניחוחות פרחוניים מפתים עם משמשים ירוקים ופירות תפוח פיפין. הניחוחות מורחבים על החיך, מוסיפים פריחת תפוז וליצ ' י. עם 2.56% סוכר שיורי המאוזן על ידי החומציות הפריכה הטבעית והשפריץ מתסיסה קרירה ארוכה, ריזלינג הלבן הוא יין מרענן המסוגל להשלים את הטעמים התוססים של המטבח הפסיפי רים או לעמוד בפני עצמו כאפריטיף.