קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

קובמה מגניבה

קובמה מגניבה
Cool Cubaman הוא מאכל ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני . , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-1 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 0 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 131 קלוריות . אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . אם יש לכם גלגל מלפפון, מיץ חמוציות, מלפפון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 11% . הציון הזה גרוע למדי. נסו את קרליטו קריר , משקה קריר ורוח קרירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את קוביות המלפפון והנענע בתחתית כוס שייקר.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
2
מוסיפים קרח, ג'ין, סיידר ומיץ חמוציות. מנערים ומסננים בכוס גבוהה עם קרח כתוש.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
1 כף עשבי תיבול ירוקים טריים קצוצים כמו פטרוזיליה, שמיר ו/או עירית1 כף עשבי תיבול ירוקים טריים קצוצים כמו פטרוזיליה, שמיר ו/או עירית
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג ' יןג ' ין
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
3
מקשטים בגלגל מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-8 דולר לבקבוק.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.