קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות26
מגזין

סאני סלוש

סאני סלוש
Sunny Slush דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 2 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 108 קלוריות . מתאים ל-12 מנות. אם יש לכם קוביות קרח, שרבט לימון, מיץ אננס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 74% , וזה טוב. מתכונים דומים: סאני'ס קאריוורסט עם פלפלים ובצל כבושים מהירים וקטשופ סאני'ס קארי ,סלט "פירות" קיץ סאני עם רוטב הדרים סאני ושרימפס בגריל של סאני עם רוטב 1-2-3 BBQ של סאני .

הוראות

1
מערבבים בבלנדר את מיץ האננס, השרבט, הקרח והתמצית בקבוצות; מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוזגים לכוסות צוננות.
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור סלוש. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.