קושיקשה
מוכן ב1 ש, 7 דק.
מנות1
ציון בריאות24
מגזין

מרנג צרפתי

מרנג צרפתי
מרנג צרפתי לוקח בערך 1 שעה ו 7 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה ללא חלב ולקטו אובו יש 1459 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לכם חלבונים, סוכר, אבקת אגוזים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 77%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: צרפתית בהבזק: קרמי מרנג ברי טריקולור ליום הבסטיליה, עוגת מרנג לימון, סיפורי משפחה והדרכת מרנג, ו עוגת מרנג לימון, סיפורי משפחה והדרכת מרנג.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
במיקסר מתחילים להקציף את החלבונים בקרם אבנית, אם משתמשים.. מוסיפים לאט את הסוכר. מקציפים את הלבנים עד לשיאים נוקשים.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
שלבו קמח וסוכר קונדיטורים (ואבקת אגוזים אם משתמשים), ואז קפלו ללבנים.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4
עומס הבלילה לתוך מאפה תיק (שימוש פתוח כוכב או כל צורה רצויה אם לא באמצעות אגוז אבקת אחרת להשתמש אין טיפ), וצינור רבעון גודל מרנגים על גריז משלוח קלף נייר.
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד
5
אופים 5 עד 7 דקות עד להשחמה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
6
הסר וקריר לפני השימוש.
7
צינור קרם חמאה מהרכבת העוגה לחלק מהמרנגים להפתעה.
8
מרחו מרנגים על העוגה לאחר מריחת מעיל פירורים כבד. לכסות לחלוטין. שים פירות יער טריים או בובות של גנאש שוקולד מקורר וצנרת בין כל פערי המרנגים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם שמפניה, בורדו ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורדו לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. ברוני השמפניה דה רוטשילד ברוט רוזסי עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 100 דולר לבקבוק.
ברוני שמפניה דה רוטשילד ברוט רוז
ברוני שמפניה דה רוטשילד ברוט רוז
ברונים דה רוטשילד רוזלי מראה עדינות אסרטיבית בתערובת של שרדונה הגדול ביותר של שמפניה ואת פינו נואר העליון שלה. הפרופורציה הגבוהה של שרדונה הופכת את הוורד יוצא הדופן הזה לקנס ומלא חיים, בעוד פינו נואר הופך אותו למורכב בעדינות, בהרמוניה;תענוג לחושים. הטעם הראשון רענן ומדויק, נמס בחיך כמו משי, עם נימות פטל קלות. זה מאפייןניחוחות עדינים ועדינים, המזכירים את האביב, לצד ניחוח עלי כותרת של ורדים, תות בר ורמז לגרידת הדרים. החוט עדין של בועות מסתיים בקצף דק ומתמשך, וצבעו הבהיר מציע נצנוץ קל של ורוד סלמון. יין זה ארוך, מאוזן ומלא גוף טעים. ההרמוניה של הפרי והקלילות של השמפניה הזו נושאים מורכבות החיך המנוסה ביותר בטוח יעריך ומגלם באופן ייחודי את ערכי ייצור היין של משפחת רוטשילד: שלמות, קביעות ורוח של מצוינות ועידון, הכל תוך הקפדה יתרה.תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נואר