קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות זכוכית סיני

מרק אטריות זכוכית סיני
מרק אטריות זכוכית סיני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 150 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל סיני. צאו לחנות והרימו חוטי שעועית, כוסברה, עשב לימון ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. כדי להשתמש במיץ הליים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת אוכל מלאך ליים עם זיגוג ליים ופיסטוקים כמו קינוח. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. עם כפית ציון 46%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: מרק אטריות זכוכית סיני, מרק אטריות ביצים סיני, ו מרק אטריות עוף סיני.

הוראות

1
משרים את חוטי השעועית בקערה גדולה של מים חמים עד שהם רכים, כ -15 דקות; מסננים וחותכים לאורכים בגודל ביס. מחלקים את האטריות ל -4 קערות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות צלופןאטריות צלופן
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הביאו לרתיחה את מרק העוף, השום, הג ' ינג ' ר והלימון בסיר גדול; מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים את התערובת על רתיחה עד לריחנית, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עשב לימוןעשב לימון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את העוף והשרימפס למרק; מבשלים עד שחתיכות העוף מבושלות, 3 עד 5 דקות. מערבבים את מיץ הליים ורוטב הדגים דרך המרק. מצקת את המרק מעל האטריות; מעל פרוסות פלפל ג ' לפנו וכוסברה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חתיכות עוףחתיכות עוף
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את יקב ווסטפורט" מרינר העתיקה " ריזלינג & אגס יין תערובת (הטבות החוף בעלי חיים הצלה ואימוץ). סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
יקב ווסטפורט
יקב ווסטפורט" מרינר עתיק " ריזלינג ואגס יין תערובת (הטבות החוף בעלי חיים הצלה ואימוץ)
נסה את התערובת העדינה הזו של אגס וריזלינג שמריחה דבש ושמש. לא משנה מה המסע של חקר מעורר את חיי היומיום שלך, זוכר את שפרה של ימאי עתיק. הצע ישועה. הטבות הצלת בעלי חיים החוף ואימוץ (קארה).