קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בצל צרפתי

מרק בצל צרפתי
מרק בצל צרפתי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 324 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד טוב כמו מרק. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לך לחנות ותביא חמאה, רוטב ווסטרשייר, לחם, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: Le Cafe Ile St. Louis Onion Mark Gratinee-זוהי טייק חדש על מרק בצל צרפתי קלאסי, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט, ו מרק בצל צרפתי Crockpot עם טוסט צרפתי זול.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Calvet קרם דה בורדו ברוט rosé. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.