קושירגיל
מוכן ב43 דק.
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בצל צרפתי

מרק בצל צרפתי
המתכון מרק בצל צרפתי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 43 דקות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 441 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך גבינה שוויצרית, לחם, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו Le Cafe Ile St. Louis Onion Mark Gratinee-זוהי טייק חדש על מרק בצל צרפתי קלאסי, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט, ו מרק בצל צרפתי Crockpot עם טוסט צרפתי זול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.