קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט

מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט
מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם ויניגרט Dijon עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1049 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 84 גרם של שומן כל אחד. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך בצל, שרי, חומץ בלסמי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בחומץ בלסמי הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו מרק בצל צרפתי Crockpot עם טוסט צרפתי זול, צרפתית בהבזק: כופתאות מרק בצל צרפתי, ו פיצות מיני בצל צרפתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את החמאה במחבת דו-צדדית גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הקורנית, בצל ועלי דפנה ומתבלים במלח ופלפל. מבשלים נמוך ואיטי עד קרמל עמוק בצבע ומתוק מאוד, 35 עד 40 דקות. Deglaze עם שרי, ערבוב וגירוד את כל חתיכות השחמה מהחלק התחתון של המחבת עם כף עץ. מוסיפים את המרקם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
1/4 כוס שמנת חמוצה, גלגל העין1/4 כוס שמנת חמוצה, גלגל העין
קרמלקרמל
בצלבצל
שרי.שרי.
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
3
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
טוסט הלחם בתנור. למעלה עם תערובת הבצל והגבינות. חזור לתנור ואפה עד שהגבינה תימס ותשחה קלות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
בצלבצל
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים את החומץ, דבש, מיץ לימון רדוד בקערה גדולה ולתת לשבת במשך 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקציפים את החרדל ואז את EVOO; מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים את הירוקים וזורקים למעיל עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
4
מגישים את הפיצות עם הסלט.
5
הערה של קוק: ציפוי הבצל יכול להיות מכוסה ומקורר לארוחת איפור מראש. לחמם עם התזה של מים כדי לשחרר.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מיםמים

מרכיבים

567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק בשרמרק בשר21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרלחם צרפתי גדול או כיכרות, לפצל אופקית ולאחר מכן חצוי לחצות לעשות 4 חתיכותלחם צרפתי גדול או כיכרות, לפצל אופקית ולאחר מכן חצוי לחצות לעשות 4 חתיכות8(חוֹרֶף)מקל חמאהמקל חמאה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קממבר בשל, פרוסקממבר בשל, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקEVOOEVOO2עלי דפנה טרייםעלי דפנה טריים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוייר קרוע לגזרים.גרוייר קרוע לגזרים.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש או 1 כפית סוכר superfineדבש או 1 כפית סוכר superfine4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1קטןשאלוט, מגוררתשאלוט, מגוררת2(חוֹרֶף)חומץ יין לבן או חומץ בלסמי לבןחומץ יין לבן או חומץ בלסמי לבן6largesבצל צהוב, פרוס דק מאודבצל צהוב, פרוס דק מאוד1בצל צהוב בינוני, קצוץקצוצים אדמתיים או ירוקים פריכים, כגון תרד, אסקרול ולבבות רומייןקצוצים אדמתיים או ירוקים פריכים, כגון תרד, אסקרול ולבבות רומיין