קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות6
מגזין

מרק גבינת גזר

מרק גבינת גזר
את המתכון מרק גבינת גזר ניתן להכין תוך כ-20 דקות. מתאים ל-2 מנות. לארוחה זו יש 258 קלוריות, 10 גרם חלבון ו-20 גרם שומן למנה. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. גשו לסופר וקנו חמאה, גזר, מרק עוף ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 40%, המנה הזו לא כל כך נהדרת. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מרק גזר עם גבינה כחולה, מרק כרישה גזר עם קרוטוני גבינה בגריל, ומרק גזר ובזיליקום קלוי עם כוסות גבינה בגריל.

הוראות

1
בסיר גדול ממיסים את החמאה; מערבבים פנימה קמח עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים גזר, בצל וחזיר; מבשלים ומערבבים במשך דקה. מוסיפים מרק בהדרגה. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך. הפחיתו את החום.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
מוסיפים את רוטב הגבינה, הפטרוזיליה, הפלפל והפלפל החריף; מחממים עד שהגבינה נמסה והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Iron Horse Wedding Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.