קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

מרק דגים

מרק דגים
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? מרק דגים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 709 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם עגבניות שזיף, מיונז, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חוטי זעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת זעפרן כקינוח. נסו הדג הפשוט שלי Bouillabaisse-ma bouillabaisse גרסה simplifiée, מרק דגים, ו מרק דגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את rouille: מחית את המיונז, פלפלים אדומים קלויים, שמן זית, מיץ לימון, שום וקורט של מלח בבלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מעבירים לקערה קטנה; מקררים עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הכן את bouillabaisse: לגרר את בשר העגבניות על החורים הגדולים של פומפיה תיבת עד העורות; שומרים את העורות בנפרד. לקלף ולאכול את השרימפס, שומר את הקליפות והזנבות למרק; נקי ושכח את המולים. מקררים את פירות הים עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מרק דגיםמרק דגים
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
פומפיה תיבתפומפיה תיבת
1
חום 3 כפות שמן זית בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את קליפות שרימפס זנבות ומבשלים, ערבוב, עד אדום בהיר, על 3 דקות. מערבבים את רסק העגבניות עד incorporated, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
3
מוסיפים את מיץ הצדפות, 4 כוסות מים, את עורות העגבניות השמורות, את גרידת התפוז ו 1/4 כוס של שומר פרוס. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני; מבשלים עד הנוזל מצטמצם כ 4 כוסות, 12 עד 15 דקות. מסננים את המרק דרך מסננת בסדר רשת להגדיר מעל קערה, לחיצה על מוצקים כדי לחלץ את הנוזל; להזמין את המרק.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
מיץ צדפותמיץ צדפות
חלץחלץ
שומרשומר
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
4
לנגב את הסיר ולחמם את הנותרים 3 כפות שמן זית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את השומר הנותר, את השאלוט, שום וקמצוץ מלח; מכסים חלקית ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד השומר מתחיל להתרכך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שומרשומר
שוםשום
מלחמלח
6
מוסיפים את הבשר עגבניות מגורד שמור ומבשלים, ערבוב, עד מעט מעובה, על 2 דקות. מערבבים את הזעפרן, ולאחר מכן מוסיפים את היין ומבשלים עד הנוזל מצטמצם על ידי כשני שלישים, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
עגבנייהעגבנייה
ייןיין
7
מוסיפים את המרק השמור וחוזרים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
8
מוסיפים את המולים לסיר; מכסים ומבשלים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
הוסף כל חתיכות עבות של דגים ומבשלים, מכוסה, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
10
מוסיפים את הדגים הנותרים ואת השרימפס ומבשלים, מכוסה, עד המולים פתוחים והדגים והשרימפס רק מבושלים דרך, 3 עד 4 דקות יותר. (להשליך כל מולים שאינם פתוחים.) מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
דגיםדגים
11
מורחים את הבאגט עם הרוויל ומגישים עם בויאבז.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
בגטבגט
12
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
13
צילום: Con Poulos

מרכיבים

1בגט, פרוס וקלויבגט, פרוס וקלוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1שומר הנורה, לרבעים, cored דק פרוסשומר הנורה, לרבעים, cored דק פרוס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגים לבנים המשרד (כגון בקלה, monkfish או בס ים שחור), לחתוך לחתיכות 3 אינץדגים לבנים המשרד (כגון בקלה, monkfish או בס ים שחור), לחתוך לחתיכות 3 אינץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ בערךשום, קצוץ בערך2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1רצועה רחבה כתום גרידהרצועה רחבה כתום גרידה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי4עגבניות שזיף, חצוי לאורכועגבניות שזיף, חצוי לאורכו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ארד קצוץ פלפלים אדומים קלויים, מנוקז וטופח יבשצ'ארד קצוץ פלפלים אדומים קלויים, מנוקז וטופח יבש1צביטהקטן של חוטי זעפרןקטן של חוטי זעפרן1גדולשאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפסשרימפס2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה