קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

מרק חם וחמוץ עם טופו

מרק חם וחמוץ עם טופו
מרק חם חמוץ עם טופו נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני מרק. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 172 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם רוטב סויה, טופו, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . מתכונים דומים: מרק חם וחמוץ, מרק טופו חם וחמוץ, ו מרק חם וחמוץ עם טופו.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף את פלפל אדום בצל ירוק ו לטגן במשך 5 דקות. לאחר מכן, מוסיפים את 2 כוסות מים, מרק ורוטב סויה, להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
מרקמרק
מיםמים
3
בקערה בינונית נפרדת, לשלב את החומץ, פתיתי פלפל אדומים, פלפל שחור טחון, קורנפלור, 3 כפות מים ושמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עמילן תירסעמילן תירס
שמן שומשוםשמן שומשום
חומץחומץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את זה למרק וממשיכים להתבשל במשך 5 דקות נוספות, או עד המרק הופך סמיך תוסס.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
5
לבסוף, לערבב את טופו, אפונה שלג ערמונים מים, ולהמשיך לבשל 10 דקות, או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
אפונה לבנהאפונה לבנה
טופוטופו

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים פרוסים, מנוקזערמוני מים פרוסים, מנוקז4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג קפואאפונה שלג קפוא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת משרד טופו, קוביותחבילת משרד טופו, קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן