קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טאקו

מרק טאקו
מרק טאקו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 601 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 751 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, בצלים ירוקים, בשר טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הגבינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח ביאנקה גבינה בגריל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו טאקו שלישי: מרק טאקו קל, אין מרק טאקו זמן-לעשות מרק מהיר וקל כי הוא טעים ומוכן בעוד כמה דקות, ו מרק טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בראון את בשר בקר ובצל טחון במחבת גדולה; לנקז את השומן העודף, ולאחר מכן להעביר את הבשר משחימים ובצל לבישול איטי גדול או סיר.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיף את השעועית, תירס, עגבניות, צ ' ילי ירוק, זיתים שחורים, זיתים ירוקים, תיבול טאקו, ותערובת רוטב החווה, ומבשלים בסיר איטי על נמוך במשך 6 עד 8 שעות או להתבשל על אש נמוכה במשך כשעה בסיר על הכיריים. כדי להגיש, מניחים כמה שבבי תירס בכל קערה ומרק מצקת עליהם. למעלה עם שמנת חמוצה, גבינה, בצל ירוק jalapenos.
מרכיבים שתצטרך
1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
זיתים שחוריםזיתים שחורים
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
שמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנושמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
מצקתמצקת
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

מרכיבים

130אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים, מנוקז פרוס, אופציונליזיתים שחורים, מנוקז פרוס, אופציונלי879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטושעועית פינטו411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות בסגנון מקסיקניעגבניות מבושלות בסגנון מקסיקני411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות עם צ'יליעגבניות עם צ'ילי16ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינה מגוררת, לקישוטגבינה מגוררת, לקישוט16ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס תירס, להגשהצ'יפס תירס, להגשה255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים, פרוסים, אופציונלייםזיתים ירוקים, פרוסים, אופציונליים16ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, לקישוטבצל ירוק קצוץ, לקישוט907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ורודהשעועית ורודה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ16ריבס, קצוץ טרי או קפואחלפיניו כבושים, לקישוטחלפיניו כבושים, לקישוט28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת רוטב סלט ראנץחבילת רוטב סלט ראנץ16ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, לקישוטשמנת חמוצה, לקישוט35אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טאקו תיבול תערובתחבילת טאקו תיבול תערובת432אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.