קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

מרק טום יאם קונג

מרק טום יאם קונג
זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר. . אם יש לכם פטריות, שרימפס, עלי ליים כפיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה די טוב. נסו מרק ג'מייקני – בשר בקר ודלעת טעם המרק הזה. להיות הרפתקן ולנסות מרק מן carribean, מרק מהיר וקל {מרק מיסו עם אטריות סובה או שעועית מונג, ו מרק חג רומאי-ליהנות זה מרק איטלקי לבבי בכל עת (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקצץ עשב לימון לחתוך לחתיכות בגודל matchstick.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
1
מוסיפים את ראשי השרימפס וצדפים למים, ואז מבשלים 20 דקות. כבה את האש. משרים את הראשים ואת הפגזים במשך 20 דקות נוספות לפני השלכת.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מיםמים
2
לקצץ עשב לימון לחתוך לחתיכות בגודל matchstick.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
3
מוסיפים מניה, דשא לימון, עלי ליים כפיר, galangal, פדי צ 'ילי, רוטב דגים, מיץ ליים, סוכר, וממרח צ' ילי לסיר ומביאים לרתיחה. לאחר רותחים במשך 5 דקות, מוסיפים שרימפס ואת שתי הפטריות. מבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי ליים כפירעלי ליים כפיר
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
עשב לימוןעשב לימון
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
פטריותפטריות
GalangalGalangal
שרימפסשרימפס
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלאימלאי
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מקשטים עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.