קושיבינוני
מוכן ב32 דק.
מנות6
ציון בריאות16
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טורטיה

מרק טורטיה
מרק טורטיה נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 33 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל של 400 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם שמן צמחי, ציר עוף, עלי כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 32 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. הציון הזה מוצק. נסו מרק טורטיה צלוי באש עם רצועות טורטיה אנצ'ו, מרק טורטיה, ו מרק טורטיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר גדול על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים שמן, הבצל והודו הטחון.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
קולים עד שהודו פשוט מבושל; מערבבים לעתים קרובות כדי לפרק גושים.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
3
מוסיפים את ציר העוף לתבנית ומערבבים פנימה שום, צ 'ילי, מחית עגבניות ותערובת רוטב אנצ' ילדה. מביאים לרתיחה ואז מנמיכים את האש ומבשלים במשך 10 דקות. שמים מעט מהאבוקדו הקצוץ בתחתית כל קערה ומצקת את המרק מעל; מערבבים לשילוב. למעלה עם גבינה, צ ' יפס כתוש ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מקשטים עם כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

1אבוקדו, בור הוסר, בשר קצוץאבוקדו, בור הוסר, בשר קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי תירס כחולים אפויים כתושים (מומלץ: גורמה חסרת אשמה)שבבי תירס כחולים אפויים כתושים (מומלץ: גורמה חסרת אשמה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תערובת רוטב אנצ'ילדה (מומלץ: לורי)תערובת רוטב אנצ'ילדה (מומלץ: לורי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דק11 קילו קישואים,שום כתוששום כתוש113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו טחוןחזה הודו טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת גבינה מקסיקנית מגורדתתערובת גבינה מקסיקנית מגורדת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קנולה או שמן צמחיקנולה או שמן צמחי