קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות9
ציון בריאות9
מגזין

מרק יום אחרי פסחא

מרק יום אחרי פסחא
מרק יום אחרי חג הפסחא הוא מאכל שמגיש 9. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 9 גרם חלבון ו-9 גרם שומן. מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו אספרגוס, כרישה, מרק ירקות בקרטון ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות. זה מושלם לסתיו. עם ציון של 40%, המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מרק פסחא, מרק טלה פסחא ומרק גזר פסחא.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים את הכרישה בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה קמח עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים בהדרגה את המרק, המים, הפטרוזיליה, העשבים דה פרובאנס, העירית, זרעי הסלרי ואגוז המוסקט. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים
זרעי סלריזרעי סלרי
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
חותכים קצות אספרגוס ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
3
חותכים גבעולים ל-1/2 אינץ'. חתיכות; להוסיף למחבת. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10-15 דקות או עד שהאספרגוס רך. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
בבלנדר מעבדים מרק בקבוצות עד לקבלת מרקם חלק. מחזירים הכל למחבת. מערבבים פנימה תפוחי אדמה. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10 דקות. מערבבים פנימה קצות אספרגוס; מכסים ומבשלים 5-8 דקות יותר או עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה חזיר ושמנת; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס טרי, גזוזאספרגוס טרי, גזוז2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי סלריזרעי סלרי11 קילו קישואים,עירית טחוןעירית טחון170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוביות בשר חזיר רזה מבושל לחלוטיןקוביות בשר חזיר רזה מבושל לחלוטין2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון3036 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת11 קילו קישואים,herbes de Provenceherbes de Provence21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרכרישה (מנה לבנה בלבד), קצוץכרישה (מנה לבנה בלבד), קצוץ51 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה אדומים, קלופים וחתוכים לקוביות 1/2 אינץתפוחי אדמה אדומים, קלופים וחתוכים לקוביות 1/2 אינץ3(חוֹרֶף)גרוייר מגורר או גבינה שוויצריתגרוייר מגורר או גבינה שוויצרית907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק ירקות קרטוןמרק ירקות קרטון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "