קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

מרק ירקות בקר פרונטו

מרק ירקות בקר פרונטו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו מרק ירקות בקר פרונטו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 22 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 190 קלוריות. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. אם יש לכם תפוחי אדמה, רוטב עגבניות, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 63%, המנה הזו די טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מרק ירקות בקר פרונטו, מחבת פסטה בקר שובבה, ו מרק פרונטו טאקו.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים 30 דקות או עד שהירקות רכים. במידת הצורך, מוסיפים 1/2 עד 1 כוס מים למרק דק.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף