קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות41
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק סטייק

מרק סטייק
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? מרק סטייק יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 541 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 36% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם פלפל גרוס, שום, ג'לפנוס כבוש וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מתכון למחזורי תפוחים כמו קינוח. 24 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 50 דקות. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 95%. ציון זה הוא עצום. נסו מרק סטייק (מרק בשר ירקות), מרק סטייק, ו מרק סטייק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל לבינוני-גבוה. בקערה קטנה שלבו כמון, אבקת שום, טימין, מלח ופלפל. משפשפים את תערובת התבלינים על כל נתחי הסטייק יחד עם 1 כף מהשמן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
פלפלפלפל
כמוןכמון
סטייק.סטייק.
טימיןטימין
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
3
תנו לנוח בטמפרטורת החדר, בערך 15 דקות.
4
בינתיים, בסיר גדול, מוסיפים את 2 כפות השמן הנותרות ומחממים על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הבצל ומקפיצים עד שהם רכים, כ -4 דקות. מערבבים פנימה את הפטריות והשום ומקפיצים עד שהפטריות רכות, מוסיפים שמן נוסף במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
6
יוצקים פנימה את המרק, הג ' לפנוס והעגבניות המרוסקות. מביאים לרתיחה ואז מנמיכים את האש ומבשלים תוך כדי בשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
מרקמרק
בקרבקר
7
על גריל חם צורבים סטייק עד להזהבה משני הצדדים, כ -5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מוציאים מהגריל לקרש חיתוך ונותנים לנוח 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
9
חותכים בקר לרצועות ומערבבים למרק, יחד עם תרד. מרק העונה, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
בקרבקר
מרקמרק
10
מעבירים לקערות הגשה ומעליהם כף שמנת חמוצה וצ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקית) התינוק תרדשקית) התינוק תרד9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שימורים מרוסקותעגבניות שימורים מרוסקות11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלייה בלונדוןסטייק צלייה בלונדון3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjarred פרוס jalapenos כבושjarred פרוס jalapenos כבוש11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס טורטייה, מתפוררצ'יפס טורטייה, מתפורר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות, פרוסותפטריות לבנות, פרוסות

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-28 דולר לבקבוק.
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
קפה, שזיף, רימון