קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות94
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק סרטנים מיושן

מרק סרטנים מיושן
מרק סרטנים מיושן הוא חלב חינם מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 488 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו בשר סרטנים, רוטב חם, אפונה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השעורה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שעורה אפוי כקינוח. נסו מרק כרוב מיושן, מרק עגבניות מיושן, ו מרק שעועית מיושן (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.