קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

מרק סתיו יפה

מרק סתיו יפה
מרק סתיו יפה עשוי להיות בדיוק המתאבנים שאתה מחפש. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 163 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -2 גרם שומן . תמורת 77 סנט למנה , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו שמנת, בטטה, תרכיז מיץ תפוזים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון מעולה של 82% . מרק אפרסק יפה , מרק פלפל יפה ומרק מינסטרונה סתיו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את הדלעת, הבטטה והגזר בסלסלת אדים; מניחים בסיר גדול מעל 1 אינץ' מים. להביא לרתיחה; מכסים ומאדים 12-16 דקות או עד לריכוך. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
סכין קילוףסכין קילוף
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מעבירים למעבד מזון; להוסיף רכז מיץ. מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
3
מעבירים לסיר גדול; מערבבים פנימה את החלב, המלח והפלפל. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד לחימום (לא להרתיח). מעל כל מנה 1-1/2 כפיות שמנת חמוצה, 1 כפית עירית ו-1/2 כפית שומשום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-NV Ruinart, Wine עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-89 דולר לבקבוק.
NV Ruinart, יין
NV Ruinart, יין