קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות19
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף אטריות חריף אינדונזי

מרק עוף אטריות חריף אינדונזי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק עוף אטריות חריף אינדונזי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 491 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. 13 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם נבטי שעועית מונג, ירכיים עוף, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השקדים blanched אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אצטרובלים כקינוח. מתכונים דומים: מרק עוף אטריות מתובל עם ג'ינג'ר, מרק עוף תאילנדי פיקנטי אטריות, ו עוף אסייתי חריף ומרק אטריות.

הוראות

1
בסיר מעל חום גבוה, להביא את המים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף את 1 Tbs. מלח ועוף ולחזור לרתיחה. להפחית את החום בינוני ומבשל, נחשף, עד העוף הוא אטום לאורך כל כאשר נבדק עם סכין, על 30 דקות. באמצעות מלקחיים, להעביר את העוף לצלחת ולתת מגניב. שמור את המרק.בינתיים, להשרות את ורמיצ ' לי במים כדי לכסות במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז ולהניח בצד.זרע וקצוץ 1 של chilies. קוצצים 4 של שאלוט ופרוסות זנגביל. במכתש, לשלב את צ ' ילי קצוץ, שאלוט קצוץ, זנגביל, שום, שקדים, עשב לימון, כורכום כוסברה לטחון יחד עד צורות להדביק.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף 1 עד 2 Tbs. מים במידת הצורך כדי להקל על שחיקה. תניח את משחת הצ ' ילי בצד.פרוס דק את 3 שאלוט הנותרים. במחבת טיגון קטנה מעל חום בינוני גבוה, חם 3 Tbs. של השמן.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף את שאלוט ומטוגנים עד חום פריך כהה, 7 עד 10 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר מגבות נייר drain.In סיר גדול מעל חום בינוני, לחמם את 2 Tbs הנותרים. שמן.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את ממרח הצ ' ילי ומטוגנים עד ריחני, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את המרק השמור דרך מסננת בסדר רשת לתוך הסיר ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך ומבשלים, חשוף, במשך 15 דקות. מערבבים ברוטב דגים ומיץ לימון, מתבלים במלח ופלפל, ומבשלים במשך 5 דקות.לגרוס את העוף לחתיכות דקות, לזרוק את העצמות. חצי את הצ ' ילי הנותר לאורך, להסיר את הזרעים דק פרוסה באלכסון. רבע מהביצים המבושלות היטב לאורך.להביא סיר גדול שלושה רבעים מלאים מים לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את האטריות מנוקזות ומבשלים עד רק מכרז, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מסננים ומחלקים בין קערות בודדות מחוממות.מחלקים את העוף מגורר, נבטי שעועית, כוסברה, בצל ירוק וצ ' ילי פרוס באופן שווה בין הקערות. מצקת את המרק החם מעל ומקשטים עם הביצים בצלצלים מטוגנים.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים באופן מיידי.
11
מגיש 4 עד 6.