קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות26
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף וכופתאות

מרק עוף וכופתאות
מרק עוף וכופתאות יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 733 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מלח כשר, גזר, לפת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -50 דקות. עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו מרק עוף וכופתאות, מרק עוף וכופתאות, ו מרק עוף וכופתאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר 6 ליטר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את השום, גזר, שורש סלרי, לפת, לפת, בצל, שומר קצוץ וקמצוץ גדול של מלח; מבשלים עד שהירקות רכים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את היין, 6 כוסות מים, זרעי שומר, טימין ועלי דפנה; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העוף ומבשלים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את העוף ולתת מגניב. לקטוף את הבשר לגזרים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
1
שלב את החלב, שומן עוף, 1 כף טרגון, אגוז מוסקט ו 1/2 כפית כל מלח ופלפל בסיר בינוני; להביא רתיחה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום; להוסיף את הקמח ומערבבים במרץ עם כף עץ עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף את הביצים, אחד בכל פעם, כדי לעשות בצק עבה.
מרכיבים שתצטרך
4
מביאים את המרק לרתיחה. טופס את הבצק לתוך שמונה כופתאות (כף גלידה הוא מושלם עבור זה); ירידה לתוך המרק. מכסים ומבשלים עד הכופתאות צפות אל פני השטח, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את בשר העוף, הפטרוזיליה ואת הנותרים 1 כף טרגון למרק; מערבבים היטב ומחלקים בין קערות חמות.
מרכיבים שתצטרך
6
צילום: יונהי קים

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2גזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות1שורש סלרי נורה, קלופים דק לקוביותשורש סלרי נורה, קלופים דק לקוביות1קילוגרםעוף אורגניעוף אורגני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן עוף (נמכר טרי או קפוא באמבטיות בחנויות גורמה)שומן עוף (נמכר טרי או קפוא באמבטיות בחנויות גורמה)3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1שומר הנורה, חתוך דקשומר הנורה, חתוך דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומר, קלוייםזרעי שומר, קלויים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ4sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)4ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1רוטבגה, קלופים וקוביות דקרוטבגה, קלופים וקוביות דק1לפת, קלופים דק חתוךלפת, קלופים דק חתוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה