קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

מרק עוף ופירות ים

מרק עוף ופירות ים
מרק עוף ופירות ים עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 615 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 20 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -50 דקות. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם יש לך מלח, שמן צמחי, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מרק עוף ופירות ים, עוף ברוטב פירות ים של ננה, ו פירות ים גאמבו.

הוראות

1
מערבבים את השמן והקמח בעציץ כבד או בתנור הולנדי על אש בינונית. עם כף עץ מערבבים את התערובת לאט וכל הזמן. לאחר כ 5 דקות התערובת תתחיל קצף. תמשיכי לערבב. כמו רביכה מבשלת, הצבע יהיה להכהות ואת הקמח יהיה ניחוח אגוזים נחמד. זה צריך לקחת בערך 15 דקות כדי לפתח באופן מלא רו חום כהה נחמד.
מרכיבים שתצטרך
2
כאשר רביכה מוכנה להוסיף את הסלרי, בצל ופלפלים (השילוש) ומבשלים כ -10 עד 15 דקות. לאחר הירקות התרככו, מוסיפים את הבורבון ומערבבים במשך 2 דקות, מוסיפים מרק עוף קצת בכל פעם כדי לוודא את roux מתערבב היטב והוא משולב.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את שאר החומרים, עגבניות חתוכות לקוביות, עוף, במיה, עלי דפנה, רוטב חריף ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
מביאים לרתיחה ואז להוריד את החום ומבשלים שנחשפו במשך 1 1/2 שעות, ברפרוף את כל השומן שעולה על פני השטח וערבוב מדי פעם. ב -7 הדקות האחרונות, מוסיפים את השרימפס ומבשלים עד שכבר לא ורוד. ברגע האחרון מוסיפים כוסברה טרייה. מתבלים עם יותר מלח ופלפל, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר עלי דפנה והגש עם אורז ולחם שטוח פריך.
מרכיבים שתצטרך
6
בערך לקצוץ את chiles ו jalepenos להשליך את הזרעים.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים למעבד מזון, יחד עם עגבניות, חומץ תפוחים, שום, סוכר ומלח. תהליך עד עקביות הרצוי. אם זה יבש מדי להוסיף קצת מים.
מרכיבים שתצטרך
8
יוצקים תערובת לסיר קטן ומבשלים במשך כ 10 דקות. בשלב זה אתה יכול לסנן אותו לרוטב חם רופף או להשאיר אותו כפי שהוא עבור רוטב חריף עבה. מתבלים עם יותר מלח, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
9
בסיר מכוסה בינוני להביא מים מלוחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את האורז, מכסים ומורידים את החום. מבשלים 20 דקות עד שהמים נספגים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2(חוֹרֶף)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות למחצהעגבניות חתוכות למחצה3ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ורגל, ללא עצמות, skinless, לחתוך לחתיכות 1 אינץירכיים עוף ורגל, ללא עצמות, skinless, לחתוך לחתיכות 1 אינץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן5צ'ילי פרזנו אדוםצ'ילי פרזנו אדום1קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוצים בערךעלי כוסברה טריים, קצוצים בערך2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה1פלפל ירוק, cored, זרע חתוךפלפל ירוק, cored, זרע חתוך5jalepenosjalepenos1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסהבמיה פרוסה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(16-עד 20-count) שרימפס, קלופים ו deveined(16-עד 20-count) שרימפס, קלופים ו deveined1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמים, במידת הצורךמים, במידת הצורך