קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

מרק עוף עם כופתאות מרווה מקמח תירס

מרק עוף עם כופתאות מרווה מקמח תירס
מרק עוף עם כופתאות מרווה מקמח תירס הוא מנה עיקרית המגישה 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 41 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 439 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכו לחנות ואספו חזה עוף, חלב חמאה, פלפל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 92%. ציון זה הוא סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תבשיל צלעות חזיר עם כופתאות קמח תירס מרווה, מרק שעועית עם כופתאות קמח תירס צ'דר, ו מעורב-ירקות ומרק נקניקיות עם כופתאות קמח תירס.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר ציר גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים שום, בצל, גזר וסלרי ומקפיצים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים עוף ומבשלים עד שהעוף מזהיב מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
מוסיפים טימין ומערבבים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
5
מוסיפים מרק, מלח ופלפל שחור, מגבירים את האש לגובה ומביאים לרתיחה. מכסים חלקית ומרתיחים במשך 5 דקות. מערבבים פנימה את האפונה הקפואה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
אפונהאפונה
6
בינתיים, בקערה בינונית, שלבו קמח, קמח תירס, מרווה, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח תירסקמח תירס
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מרווהמרווה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים חלב חמאה ושמן ומערבבים בעזרת מזלג עד שהתערובת מתאחדת. בעזרת כף או כדור גלידה קטן, זרוק 8 כופתאות בגודל כדור גולף לנוזל רותח. מכסים את המחבת ומבשלים 5 דקות (ללא מכסה הרמה), עד שהכופתאות מתנפחות ומבושלות.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
גלידהגלידה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
מחבתמחבת
8
מגישים מרק עם כופתאות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2גזר, קצוץגזר, קצוץ2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2(יכול להיות או להרחיק)מרווה מיובשתמרווה מיובשת2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות בגודל ביס