קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות21
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף קריאולי

מרק עוף קריאולי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מרק עוף קריאולי. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 324 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. אם יש לך אורז רגיל, חזה עוף, עלי דפנה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכונים דומים: מרק קריאולי, מרק אפונה קריאולי, ו מרק דגים קריאולי.

הוראות

1
בתנור הולנדי 5 עד 6 ליטר, להמיס חמאה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל, סלרי, פלפל, שום ועוף; מבשלים 7 עד 9 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים בקמח. מבשלים 5 עד 6 דקות, ערבוב כל הזמן, עד הקמח הוא חום בהיר.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4
מערבבים במרכיבים הנותרים.
5
חום לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך. לכסות; לבשל 15 עד 20 דקות, ערבוב מדי פעם, עד אורז רך ועוף הוא כבר לא ורוד במרכז.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
6
הסר עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים בינוניים סלרי, קצוץ גסגבעולים בינוניים סלרי, קצוץ גס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון מופחת-מרק עוף נתרן (4 כוסות)קרטון מופחת-מרק עוף נתרן (4 כוסות)2עלי דפנה יבשיםעלי דפנה יבשים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב2(יכול להיות או להרחיק)שום קצוץ דקשום קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק בינוני, קצוץ גספלפל ירוק בינוני, קצוץ גס0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץ גסבצל בינוני, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגר רגיל לא מבושלאורז ארוך גרגר רגיל לא מבושל11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1קילוגרםחזה עוף ללא עצמות, ללא עור או ירכיים, לחתוך לחתיכות 1 אינץחזה עוף ללא עצמות, ללא עור או ירכיים, לחתוך לחתיכות 1 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב