קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות11
סוגי מאכליםמרקים
מגזין

מרק ערב חג המולד

מרק ערב חג המולד
מרק ערב חג המולד יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 256 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם קמח, סלרי, מרגרינה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מרק טורטליני חג המולד, מרק כרוב חג המולד, ו מרק פטריות חג המולד סלובקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בסיר מרק גדול; להביא לרתיחה על חום בינוני. להפחית את החום; לכסות ומבשלים עד ירקות רכים. מערבבים בחזיר; להפריש. בסיר נפרד, להמיס מרגרינה; מערבבים בקמח עד חלקה. בהדרגה להוסיף חלב; להביא לרתיחה. מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות, עד מעובה. מערבבים בגבינה עד מומס; מוסיפים לתערובת ירקות וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף