קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מרק פירות דובדבן קל

מרק פירות דובדבן קל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו מרק פירות דובדבן קל. מתכון ללא גלוטן זה משרת 8 . מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם מים, לימון, שזיפים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 22%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת דובדבנים שמנת מטבל פירות עם קבובי פירות קשת, מרק פירות קל וסקונס מחיטה מלאה, ו סופל פסיפלורה קרחון עם מרק פירות אננס.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. תבשיל, לשלב את כל החומרים. מכסים ואופים ב 325 עבור 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מגישים חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.