קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

מרק פירות ים תירס ותפוחי אדמה

מרק פירות ים תירס ותפוחי אדמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק פירות ים תירס ותפוחי אדמה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לך רוטב חריף, תירס צהוב ולבן גרעין, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מערב פירות ים מרק תירס, מרק תירס וסרטנים מפטיו פירות הים של ריצ'רד, ו מרק פירות ים תפוחי אדמה.

הוראות

1
להביא תפוחי אדמה ומים כדי לכסות לרתיחה בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה. מבשלים תפוחי אדמה 10 עד 15 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מסננים ומניחים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
ממיסים חמאה בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה. מערבבים בירקות קפואים ובצל צהוב קצוץ; תערובת בצל קצוץ 6 עד 8 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
הוסף בשר סרטנים, צדפות, הבא 6 מרכיבים, תפוחי אדמה. להפחית את החום בינוני, ולהביא לרתיחה; להפחית את החום נמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות או עד מחומם היטב. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
בשר סרטניםבשר סרטנים
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
5
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.
6
מקשטים, אם תרצה.
7
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו בתערובת התיבול של מקנזי לבצל קצוץ, פלפל אדום וירוק, וסלרי וקמפבל של קרם פטריות עם מרק שום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
חמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייהחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייה
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס369אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות טחון, לא מצוחצחים.צדפות טחון, לא מצוחצחים.454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טרי, מנוקזבשר סרטנים טרי, מנוקז305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות עם שום צלוימרק פטריות עם שום צלוי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: בצל ירוק פרוס דקמקשטים: בצל ירוק פרוס דק11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת בצל קצוץ קפוא, פלפל אדום וירוק, וסלריחבילת בצל קצוץ קפוא, פלפל אדום וירוק, וסלרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו צהוב ולבן, סחוטתירס הקרנל כולו צהוב ולבן, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קלופים, תפוחי אדמה זהב יוקון חתוכים לקוביות (אודותכוסות קלופים, תפוחי אדמה זהב יוקון חתוכים לקוביות (אודות