קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

מרק פירות קריבי

מרק פירות קריבי
צריך מרק ללא גלוטן וללא חלב? מרק פירות קריבי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 12 מנות עם 81 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. אם יש לכם כוסברה, מלון, אננס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח במרכז אמריקה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 46%. ציון זה מוצק. נסו סלסה ארבע פירות בקריביים, שעועית שחורה קריבית וסלט פירות, ו מרק דגים קריבי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את האפרסקים, הנקטרינות, הפפאיה, המנגו, האננס, המלונית, המלפפון, הפלפל האדום והבצל. בבלנדר או במעבד מזון מניחים מחצית מתערובת הפירות; מכסים ומעבדים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מלוןמלון
נקטרינהnameנקטרינהname
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
אננס רגילאננס רגיל
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעבירים לקערה גדולה; מערבבים פנימה את תערובת הפירות שנותרה, תערובת פינה קולדה, צוף, כוסברה, 2 כפות מיץ ליים, סוכר, תיבול מטומטם, מלח, ג ' ינג 'ר וג' לפנו. מכסים ומכניסים למקרר למשך 3 שעות או עד לצינון.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
פינה קולדהפינה קולדה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
נקטרנקטר
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
זורקים בננות עם מיץ הליים שנותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
4
מקשטים מרק עם בננות וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

מרכיבים

21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבננות, פרוסותבננות, פרוסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלון חתוך לקוביותמלון חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול אידיוט הקאריבייםתיבול אידיוט הקאריביים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ זרע קלוף מלפפוןקצוץ זרע קלוף מלפפון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה11 קילו קישואים,gingerroot טרי מגורדgingerroot טרי מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק11 קילו קישואים,פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון2(חוֹרֶף)מיץ ליים, מחולקמיץ ליים, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסיפלורה או צוף מנגופסיפלורה או צוף מנגו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל קצוץ קלופים אפרסקים טריים, נקטרינות, פפאיה ומנגוכל קצוץ קלופים אפרסקים טריים, נקטרינות, פפאיה ומנגו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץאננס טרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת פינה קולדה קפואה ללא אלכוהול, מופשרתתערובת פינה קולדה קפואה ללא אלכוהול, מופשרת

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, פינו גריס

הקריביים עובדים ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ופינו גרי. תרצו לבחור ביינות עם מעט מתיקות כשאתם מתמודדים עם מנות קריביות חריפות. הגישו את היינות הללו צוננים כך שהם מרעננים עוד יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שלוס וולרדס ריזלינג ספאטלזה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
שלוס וולרדס ריזלינג ספאטלזה
שלוס וולרדס ריזלינג ספאטלזה
ספטלס טבעי מתוק קלאסי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורי טבעי ואלגנטי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של התירוש, בירור שיטתי, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי של הוולרדים.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. גם שילובים טעם מעניין ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.