קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

מרק צדפות

מרק צדפות
המתכון צ'אודר צדפות יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 15 דקות. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 361 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך בצל, מיץ צדפות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו מרק צדפות, מרק צדפות וקלה, ו מרק צדפות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.