קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק צדפות

מרק צדפות
מרק Mussel יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 682 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם גרידת תפוז, בצל, יין וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. וזה די טוב. נסו מרק צדפות, מרק צדפות, ו מרק צדפות עם זעפרן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, חום 3 כפות שמן על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל, שום, שומר, סלרי, עלה דפנה, גרידה כתומה וכורכום. מבשלים, מכוסים, מערבבים מדי פעם, עד שהירקות רכים, כ -15 דקות. מערבבים את העגבניות והיין ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
כורכוםכורכום
סלריסלרי
שומרשומר
שוםשום
בצלבצל
ייןיין
3
בינתיים, תחמם את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
שים את פרוסות הלחם על תבנית אפייה ומברשת את שני הצדדים עם 2 כפות הנותרים של שמן. לטגן את הלחם, הופך פעם אחת, עד חום זהוב, על 4 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
זרוק כל מולים שבורים או לא מהדק לסגור כאשר טפח.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
6
מוסיפים את המים, המלח, הפלפל והמולים לסיר. מכסים ומביאים לרתיחה. מבשלים, מנענעים את הסיר מדי פעם, רק עד שהשבלולים נפתחים, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
כמו מולים פתוחים, להסיר אותם מן הסיר עם כף מחורץ. כאשר המולים הם מגניבים מספיק כדי להתמודד, להסיר אותם מן הפגזים שלהם.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
סירסיר
8
הסר את עלה המפרץ. מערבבים את השמנת לתוך המרק ומביאים רק לרתיחה. מערבבים את המולים ואת הפרושוטו ומגישים עם פרוסות קלוי של באגט.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
בגטבגט
עלי דפנהעלי דפנה
מוליםמולים
קרםקרם
מרקמרק
9
המלצה ליין: בפרובנס, שם מרקי דגים הם סיכות, הם נשטפים עם בקבוקים של יינות ורודים מקומיים טעימים. חפשו את רוס מבנדול, המבוסס על מורבדרה, שידוך מושלם.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ייןיין

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.